Centrum pomocy
Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Jeśli Twojego pytania nie ma na liście, skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego .
> Mój kod nie działa, co teraz??
Aby ponownie poprosić o kod, chcemy się upewnić, że numer seryjny jest prawidłowy. Zawsze wysyłaj nam zdjęcie z numerem seryjnym, aby ponownie poprosić o kod.
Numer seryjny jest poprawny! Prześlij nam wprowadzanie kod w postaci klipu wideo, aby zobaczyć, co poszło nie tak. Film powinien pokazywać proces wprowadzania kodu i numer seryjny.
Pozwoli nam to zobaczyć, co poszło nie tak i pomóc Ci dalej.
> Jak szybko otrzymam kod?
Staramy się wysłać kod radiowy tak szybko, jak to możliwe. Zwykle następuje to w ciągu kilku godzin, jeśli dane zostaną wprowadzone poprawnie.
Zamówienia między 8:00 a 16:00 są dostarczane tego samego dnia z poprawnym wprowadzeniem. (Nie dotyczy to kodów radiowych Seat)
> Czy wysyłasz również kod w weekend?
Tak, wyślemy kod jak najszybciej!
> Jakie metody płatności są dostępne?
Obecnie obsługujemy karty kredytowe i Paypal. Czy brakuje metody płatności? Daj nam znać!
> Czy mogę poprosić o kod za pomocą VIN lub samochodu?
Nie, możemy poprosić o kod tylko za pomocą numeru seryjnego radia.
> Gdzie mogę znaleźć numer seryjny?
Aby znaleźć numer seryjny, radio lub nawigację należy usunąć z samochodu.
> Co się stanie, jeśli nie będzie można znaleźć kodu?
Jeśli nie można znaleźć kodu radiowego, otrzymasz pełny zwrot pieniędzy lub gotówkę.
> Nie otrzymałem kodu!
Próbujemy wysłać kod w ciągu 24 godzin? Nie otrzymano kodu? Sprawdź folder ze spamem lub skontaktuj się z nami.